24.12.11

Life's good

Borde inte skriva detta. För det är en sån klyscha, men sant. Men fan va dåligt jag uppdaterar. 

Julafton imorgon och dags att lugna ner och bara njuta.
En vecka kvar till nyårsafton och allt är planerat.
Egentligen borde jag nu kunna slappna av helt och bara invänta morgondagen.
Men har varit så stressad idag och är så jäkla yr i skallen att jag känner mig stressad som en duracell kanin.

Senaste tiden har ändå varit riktigt bra. Höften läker fint.
Gör mer ont i bland och ibland mindre. Försöker träna ordentligt men det går ju sådär.
Men snart fan ska jag vara tillbaka, bättre än någonsin. 
Slingade för övrigt håret igår. Gick åt helvete.
Färgen är jätte fint och håret och alltihop.
Men vi skulle prova något nytt och detta gick ju åt pipsvängen.
La i en bottenfärg och hela min hårbotten frätte och mådde åt helvete.
Yr som fan var jag, röd flammig och knäppt bara.
Aldrig mer säger jag bara. 
Men skit snyggt är det, ungefär som på bilden men lite ljusare!


Nu ska jag ta mig till sängen och invänta julafton.
Men vi väntar väl tre minuter till.


NU GODJUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar