14.8.08

Inte igår!

Rubriken säger väl det mesta, det var inte precis igår jag skrev sist!
Haha jag lovade att bli bättre på att skriva men blev inte så men ska försöka nu jag lovar haha!
Orkar inte berätta om vad som hänt sen sista, har väl mest umgåts med Antonia och varit i Varberg haha!
Senare ikväll blir det faktiskt till att vara med Antonia disney kväll och äta gott tror jag!

Till en helt annan sak som inte har med mig att göra men ändå, är det där om Anders Eklund som mördade Engla. Jag hörde på radion att han skulle genom gå ännu ett test om han är psykiskt sjuk eller inte och så ska man bestämma sedan om han ska få fängelse eller psykisk vård!
MEN HAAAALLLÅ?!?!?! Snälla någon, vad spelar det för roll om han är psyk eller inte, han ska fan in i fängelset helst till Kumla och sitta där tills han ruttnar! Han kommer vara så hatad av alla andra fångar att han inte kommer klara pressen och det är rätt åt han!
Det är nästan synd att vi inte har USAs lagar och domslut ibland han borde få lida tills han dör, han är inte värd ett normalt liv! Okej det får man inte om man sitter i fängelse men ändå?
Han klagade på att han fick fisk på midsommar afton och fick dålig mat i häcktet?
Som om den mannen var värd något bättre han borde få vatten och bröd och knappt det!
Blir tokig hade det varit min dotter som han dödade hade jag kidnappat han från häcktet och gjort så han fick lida hur mycket som helst, aaaaaaaah!
Jaja jag hoppas verkligen han hamnar i fängelset i alla fall för psykisk vård komemr inte få han att ändra sig de tär jag nästan säker på!

Blev mycket ilska där men är trött på det här nu! Menmen jag skriver imorgon och nu ska jag det!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar