16.8.08

ogräs, ogräs och åter igen ogräs!

Ja precis, OGRÄS! Är vad jag sett hela morgonen i 4 timmar, snark!
Var tvungen att gå upp vid halv 8 för att åka iväg och rensa ogräs med handbollslaget! Hade det största området och tog ju oss därför längst tid!
Men med bra sammarbete och lite vilja så lyckades vi på 4 timmar!
Hade bättre tur med vädret den här gången till skillnad från förra när det spöregna hela tiden och var kanske 15 grader!
Hade paus vid 11 tiden och jag och Armina sprang iväg till ICA och köpte chokladbollar och dricka.
Vandra sedan tillbaka till alla de andra fast inte för att fika nej,nej smart som jag är vill jag har kul så jag går till Josefin och Elina som sitter på någon rolig gunga och där fastna vi allihop tills vi skulle börja igen och så var den pausen borta, SMART!
Var väl bara att fortsätta, jag och Marias mamma hade teamwork och gjorde rätt mycket själva haha kul hade vi samtidigt.
Men när klockan började närma sig 13.00 så var vi så gott som klara allihopa, de flesta stannade kvar en stund efteråt och tog det lite lugnt och pratade men vid 13.30-14.00 började alla röra sig hämåt och vi med.
Kom hem och var helt slut tog en macka och gick sedan och la mig för att kolla på Pirates of the carabian(stavning?) eller ja "kolla" och "kolla" somnade som en stock och sov bort halva filmen men det var strunt samma vet ändå vad som händer hela filmen, haha!
Nu blir det snart till att åka till hälla en stund sen kommer mormor och morfar så ska man väl vara social mot dom!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar