15.1.12

Detta är dumt å jag borde låta bli men jag måste.
Ännu ett blogg inlägg där jag borde haft alko-lås.
Jag förstår inte mig själv, eller jo men jag förstår inte varför jag gör som jag gör.
Denna kväll börja så bra, blev ett helvete men slutade toppen.
Helvetet vill jag bara låtsas som att det inte finns.
Den där känslan när du tycker om en person så pass mycket att du har överseende med allt som händer.
Men dina närmaste klarar inte av det. Och du vet att du inte själv gör det heller.
Det är då det spricker.
Jag är i alla fall glad att jag har min älskade Jonna, vet ej vad jag gjort utan henne.
Andra vänner som också fanns där ikv är också mycket värda.
I alla fall slutsatsen - kärleken är blind och jag är dum å naiv å vet att jag alltid faller tillbaka.
Därför kommer denna incident inom kort bara vara en i mängden.

Idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar