6.1.12

Use to have a little now I have alot

Sitter hemma hos Torris nu medan pojkarna är ute och röker sitter jag och roar mig vid datorn.
Hockeyn startar om 2 minuter och gissar på att vid 3 perioden har alla förutom jag däckat.
Har haft en jätte bra kväll med temafest hemma. Tema - camping. 11 pers i ett 3mannatält, annars då?
Så otroligt trevligt att träffa alla härliga familjer jag inte sett på år och dar.

Dagen har bara rullat på sakta. Tog mig hem och åt frukost och sedan so vid tvn en stund innan det blev fix och trix inför kvällen.
Morgondagen vet jag ej vad den bjuder på men jag hoppas på träning! Nu jävlar är jag taggad som satan.
Nu börjar sändningen så ska vä gör mig redo och hoppas på att cancerpojkarna kommer snart.

Tänkte ladda upp någon bildsom han hade på datorn men var ju bara en hel hög med egopics så skippar det.
Får bli bildlöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar