27.2.12

This is not a drive by

vet ni? JAG SKA SKRIVA NÅGOT GLATT!


Livet har tagit en ny vändning, bättre är någonsin.
Mina två senaste dagar har varit så otroligt bra att jag knappt kan tro det själv. 
Så jävla rätt. 
Så därför kände jag att ni ska få se JAG ÄR GLAD!
Och jag skriver HÄR, nästan ett mirakel. 
Kanske blev inspirerad av Ranelid.
Oavsett vad det är så mår jag bättre än på länge. 
Och anledningen gör bara saken så mycket bättre.
Att något så oväntat kan vara så bra. 
Skulle man aldrig kunna gissa men jag är glad att det blev bevisat.
Känns som sagt att livet fått en ny vändning, nästan ny start.
Och jag är redo, mer än redo. Denna känsla vill jag behålla för evigt.


Oh but that one nightWas more than just rightI didn't leave you cause I was all throughOh I was overwhelmed and frankly scared as hellBecause I really fell for you
Oh I swear to youI'll be there for youThis is not a drive by

lägger upp lite av mina favorit bilder från den senaste halvåret typ!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar