17.4.12

You can hang with me

Kanske ska bli aktiv här igen. Tänker i alla fall vara det nu när jag kört fast totalt i plugget.
Har fått i uppgift att göra ett dataspel, hela klassen verkar sprudla av idéer och kreativitet, ja alla förutom jag.
Noll fantasi till såna här grejer. Eller har några idéer men då har ju andra redan tagit det.
Får väl göra något jätte simpelt. Eller fråga fantasi/idé-galningen på lunchen.

Har förresten gått och skaffat glasögon. :P :P :P. Typ så.
Har blivit översynt och över anstränger ögonen så från och med i lördags har jag låneglasögon när jag läser, sitter vid tvn osv för att lugna dem.
Ska tillbaka om 3 veckor och kolla upp det igen är det inte bättre då blir det egna glasögon vid behov.
Just nu är de bara skit dryga, måste ju vänja mig vid dem så är jätte yr och knasig nästan hela tiden.

Äh ska väl försöka tänka hårt sista kvarten så jag kommer på vad jag kan göra för någonting.
Sen blir det föreläsning och därefter träning. Hard work work work. Sen hem och däcka kanske?
"Nej då kan du inte somna ikväll Johanna" Nä sant.

Slänger upp en hel drös med bilder från den nästan senaste månaden. Enjoy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar