15.4.12

Hold on to the feeling.

Vet ni?
Jag ska avslöja något, för mig, väldigt stort och fint.

Jag är kär. Helt obegripligt kär i min fina pojkvän.
Känns för det första obeskrivligt underbart och säga eller bara skriva det.
Känner mig så där fånigt jävla kär som att jag var 12 år.
Men det gör mig inget. För jag är så extremt lycklig.
Allt känns som en dröm och att jag levt med denna känsla sedan den 24 februari är helt otroligt.
Att nu äntligen få säga ordet pojkvän värmer extremt i mitt hjärta.
Nu inser ni nog vem den mystiska glädjespridaren varit som lyst upp min blogg senaste tiden.
Ni vet vem ni ska tacka som sagt.
Trodde faktiskt inte jag skulle vara så öppen och ens skriva om det här.
Men med den lycka och glädje jag känner vill jag att ni alla ska veta vilken fin människa jag träffat.
Jag känner mig t.o.m. stolt. Stolt över att få vara en del av en person.
En så pass fin och underbar person.
Så rätt helt enkelt. Från dag och sekund ett.

Detta fåniga leende jag går runt med på läpparna hoppas jag sitter här för evigt.
För denna underbara nykära känsla jag haft i över 1 månad får inte ta slut.
Från och med igår är jag lyckligare än någonsin. Något jag trodde inte gick.
Men från och med igår, den 14 april. Har jag fått något underbart till att bli mitt.

Jag tycker om dig. Av hela mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar