24.10.11

Give me them bright lights all night

HALLELOHJA!
Humöret är fucking på topp och jag har mer energi än en duracel kanin......
Kört ett aerobics pass på friskis med min käre Äliz och satan i gatan va kul det var.
Nu ska jag fylla hålet jag träna bort i magen och käka äppelpaj, good shiet. Varm och Kall osv.

Vild helg btw. Alldeles för upptagen för att skriva osv.
Alldeles för dålig brud osv. Men härligt ibland du vet.
Partaj osv. Nu taggar vi till fredag. Maskerad och satan va kul det ska bli.

Konstaterade precis att det om en vecka är 5 år sen jag hade körtelfeber.
Härliga grejer! Eller? Körtlarna är fortfarande lite förstorade, fram till 21 sa doktorn.
4 år kvar alltså, najs prajs.

Btw ingen praktik plats å praktik imorgon, jag ba kööör! Krigar väl imorgon typ.
gla' kines johanna
lång fredagen, jo ja det säger ju grillen
hähä knas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar