18.10.11

So come on skinny love

Nu har jag fått höra av spåkulan ett flertal gånger att det är någon i min vänskapskrets som jag inte ser.
Eller ah snarare så tar jag för mycket plats så den inte syns...
Kan den själen som inte syns visa sig och berätta det för mig?
Jete snelt do. TAK

En vanlig helg dag så där.
Erik säger att jag är goo. Jag skulle säga att det är min misslyckade kladdkaka som är goo.
Eller ska bli goo. Dock är jag sämst. Eller inte jag utan formen den är i.
Allting gick jätte bra, jätte fint osv tills den åkte in i ugnen.
Formen var sönder och nu är halva kladdkakan på ugnens golv och inte i formen.
Fast bränt också. AS GOO LUKT. Eller. Aajg.

Nu ska jag plugga. Evolutionsteori du vet!
Ska skala lite morötter och käka det med dipp. Mums.
Drar och tränar ikväll. Och även jag som lagar maten här hemma ikväll.
Hell yeah va duktig man kan vara. Vad har hänt liksom. Ingen vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar