26.3.12

Bring it all back to you

Blev ett litet uppbrott här ifrån. Har levt livet fullt ut.
Ägnat alla min vakna och sovande tid till mina närmsta vänner.
Har inte haft någon skola och vädret har varit på topp. Livet har helt enkelt varit underbart.

bild från grillningen vid lövudden
Har hunnit med årets första grillning, varit på festligheter, haft djupa samtal osv.
Har dessutom hunnit med att gråta. Någonting jag förvånas över själv.
Det var på sätt och vis skönt men så ovant.
Känslan av att släppa murarna och bara låta allting vara, den är ganska skön.
Och för att jag ska kunna hålla mig här på toppen måste jag väl neråt ibland också.

Djupa fina samtal. Kommer folk in på livet. Något som glädjer mig något enormt.
Att veta att en person känner så pass stor tillit att de öppnar sig.
Även om det för stunden kan vara jobbigt så är det något som jag uppskattar såhär i efterhand.

Tänkte skriva väldigt mycket mer men har inte ork till det.
Är så trött att jag känner mig yr. Har dessutom väldigt mycket att göra denna vecka.
Dags att planera upp och pricka av. Om 5 dagar befinner jag mig på varmare ställen.
Och då ska jag fan slappna av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar