12.2.11

Lördag 22.02

Lugn kväll hemma. Jag är rastlös. Suttit och kollat på Melodifestivalen med min bror, mamma och pappa. Klas kom hem idag så bestämde mig för att stanna hemma ikväll. Så tv tittande, familjen och en stor tallrik med glass förgyller lördagen så gott det går.Gårdagen blev riktigt bra. Åkte iväg till Hässlö och studentlägenheterna där för fest tillsammans med Jonna. Massa folk och trångt men som sagt riktigt bra ändå. Avslutade kvällen på McDonalds vid 1-2 tiden innan jag och min absolut bästa vän tog bussen till mig och slockna i sängen strax därpå.
Morgondagen spenderar jag nog med bror större delen av dagen sen ska jag försöka plugga också. Sen får vi väl se. Skriver väl när jag har något intressant att skriva.

Bild tagen för exakt ett årsen, brunett!

let time take its course and hope that you realize what you're missing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar