13.2.11

Söndag 21.24

Fan va skönt det är att vara utan dator. Sure skulle inte överleva utan både mobil och dator men utan dator. Härliga stunder det asså.
Halv ligger just nu med datorn på magen, tv:n på TV4 med Wallander och en skål med chips och en flaska cola. Härliga söndagar. Mycket som är härligt nu. Så länge man inte tänker efter eller analyserar då är livet jäkligt bra.
Dagen har varit lugn men helt OK liksom. Började med att träna med Klas imorse han fick lära mig lite nytt och herregud va träningsvärk jag kommer ha
imorgon, hoppas jag! Efter det har jag bara chillat i soffan, gått till Konsum med mor min och sedan fortsatt chilla i soffan.

Är ju Alla Hjärtans fucking Dag imorgon. Känner väl att det är ganska tragiskt. Det har jag sagt nu ett tag. Alla hjärtans dag är överskattat som allt annat. Det är en dag för alla lyckliga att få bli lite gladare och veta att de inte misslyckats och för alla lonely people att få veta att tja du har ingen och har misslyckats SAD STORY. Typ. Nä men liksom härlig dag för dom som har det härligt värre dag för dom som har det värre.
No hard feelings, or? NÄ INGET SÅNT HÄR INTE!

Jag ska i alla fall ta min traditionella fika med Jonna imorgon och imorgon ska vi lägga till lite kärleksfulla geléhjärtan under dejten. Ytterst romantiskt om jag får säga det själv.
But that's just me. Ska väl träna efter det, härligt det med. Som sagt härligt liv!

Nu ska jag redigera lite bilder tror jag. Fortsätta tjocka också och kika Walle.

Framtida tatto? Mer än gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar