6.2.11

Söndag 23.00

Tänkte bara uppdatera en snabbis.
Ska strax sova, inte sovit mycket den här helgen... illa men satans va kul jag haft.
Fredagen bestod av skoj med spel och massa annat hemma hos Gillis med trevliga vänner.
Lördagen bestod av en trip på stan med Sara och kvällen spenderades med Fanny at Johannas place med massa underbara människor.
Söndagen har jag spenderat med Fanny framför filmen Sebbe och kvällen har bestått av städning, syslöjd och bastu haha typ!
Och ikväll skulle jag somna tidigt. Tidigt har redan varit och jag är fortfarande vaken.. men nu tog i alla fall Wallander slut och då stänger jag väl av datorn också.
Morgon dagen består av skola och sedan fika med min absolut bästa vän Jonna.

Jonnas bild från förra helgen
Min redigering från denna helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar