28.2.11

Måndag 21.30

heeeeeeeeeej
heeeeeeeeeeeeeeeeej
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jag heter jonna.
ah asså tja. johanna sa att jag fick skriva här och hon vill twittra och ja det är ju kul för henne.
jag gillar att blogga för jag vill skriva mycket och det är ju kul för mig.
"jonna vad har vi sagt om att kissa i sängen?" frågade hon nu och eh ah. hon spillde dipp i sängen. tacodipp. aaa hejdå

Hello dear readers. Johanna här nu istället. Jag skulle bara meddela er om en väldigt sensationell sak. Jag är den stolta designern och fotografen av Jonna Linnea Hurtigs nya header. WOOOOOHOOOOOOHOOOOOOOO APPLÅDER!!!!!!!!!!! Tackar, tackar alla mina fans, min mangager Jonna, min underbara familj, min älskade pojkvän Magnus Betnér som alltid ställer upp för mig i vått och torrt.
Känner ni seriösheten? Blir lätt så när man umgås med en sån som Jonna. Tur att det bara finns en sån där sak så man inte jämt är så här! Or?........ ÄM AJ?
Nej men hörni livet leker, jag glömmer bort datorn och glömmer därför bort att blogga. Blir la' bättre när det blir bättre, typ. Nu ska vi mysa vidare. HÄDÅ

sensationella headern hittas här -----------------> http://jonnahurtig.blogspot.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar