1.11.11

Even after his lazy heart put you through hell

Bästaste Betnér
Erik tvingar mig att uppdatera.
Jag har blivit dåligt på det här.
Jag har helt enkelt skaffat ett liv.
Igen. Typ.

Sen sist då,
Fredag - praktikplats(HIMMELRIKET), stan, halloween partaj, trevliga människor, otrevliga människor, underbara människor, mina bezta tjejor!
Lördag - segdag, film mys med erik å jåna
Söndag - segdag, flex pass på friskis, filmtittande
Måndag - träna, luncha med älex, träffa elin, dega

Typ så då.
Fredagen kan vi väl sammanfatta som bästa av dessa. Hihi

Imorgon drar jag iväg till Stockholm.
Dags för inspelning av Så Ska Det Låta igen.
Alltid lika härligt.
Tar med mig Alice, Jonna å Erik i år.
Jonna är ju veteran men de andra nybörjarna ska få följa med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar