10.11.11

Vi är förlorare jag och du

Sitter fortfarande på praktiken. Fryser som en gnu(ja de fryser säkert)
Är ÄNTLIGEN klar med bildspelet. Har nu gjort något lite roligare.
Designat framsidan till skivomslaget där cdskivan ska ligga i hahaha..
Längtar efter att få sluta..

Och för alla som veta så kommer Irsta bussen nu. Tjejen med koll.
Kan snart dens buss tid utan till...
Människorna i byggnaden bredvid ser jätte deprimerade ut. Typ arbetsmöss som bara sliter.
No lifers typ.
bild från härliga weheartit
Härligt är ju i alla fall att återigen blev det fint väder idag. Och nu är det sån där fin ljusblå färg på himlen.
Typ vid 11 tiden på sommaren liksom.

Ska dra mig till Friskis ikväll. Bränna lite fläsk liksom.
Jag kan ju även berätta att jag 4 gånger under dagen har glömt bort min kopp med te och det har blivit kallt.
Glömde det t.o.m. över lunchen där snackar vi IIIICE cold typ.
Nej ska väl göra någonting i 24 minuter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar