14.11.11

You can't believe

detta kom upp förra veckan när Alex skulle gå in på min blogg
skolans nätverk har tydligen blockerat alla bloggar och sagt att det är porr
därav kommer inte ens jag själv in idag, kan enbart skriva men inte se
Tillbaka i skolan.
En hel jävla hög med uppgifter och ett dokument att fylla i till utvecklingssamtalet.
Gick bra att svara på alla frågor tills frågan "vilka är dina styrkor?" kom.
Står nu stilla i hjärnan.
Så mycket lättare att skriva vad man är arg på.

Skrev inte mycket i helgen. Hade helt enkelt helg.
En lugn sådan. Fredag spendera jag hemma med mor och far mysig osv.
Lördagen var det ju fint dop och kvällen spenderades med härliga människor.
Igår var det städning och träning som gällde. Bra för kropp och själ.

Idag är det skola, VLT sen ska jag åka och simma.
Två veckor kvar till operation och från och med idag ska det tränas på alla vardagar.
Simma idag, medelpass imorgon, dans på onsdag, aerobics på torsdag och dans på fredag.
Ska försöka med samma sak nästa vecka så jag är stark som en oxe. Ungefär.

Min käre vän Erik sa även att jag skrev emo-aktigt.
Tycker jag inte alls. Det jag skrev i fredags var ju ba direkt från hjärnan.
Inte alls emo bara ärligt. Jävla mindfuck och drygt bara.
Tilliten finns inte där och då blir allt mycket svårare ungefär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar