5.11.11

The sunlight hurts my eyes

Härligt kväll. Sådär avslut.
En sju helvetes huvudvärk och nojat satan över att kan man ta huvudvärks tablett eller ej?
Nu suttit och läst på flashback(hehehe :p) och sett att ipren funkar och att det är mest innan så ah jo kör.

Borstade tänderna nyss. Tandkrämen som vanligtvis smakar mint smakade ikväll kanelbulle.
Den som vet hur detta gick till får mer än väldigt gärna berätta detta för mig.
Satt även i en kvart och titta på resorb tabletten som löstes upp i vatten.
Ge mig ett liv tack.

Har i alla fall spenderat kvällen på gryta. Härligt folk osv.
Erik å Alice var mina käre troföljare.
Nu ska jag banne mig stänga av datorn och sova.
Upp vid 11 och övningsköra och sedan är vi på't igen!
Ungefär så. Godnatt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar