9.11.11

To day I dont feel like doin' anything

söt alice som flippar sönder på så ska det låta
Så sjukt trött tjej.
Uppdaterar inte för att jag inte orkar.
Erik har återigen sagt åt mig så lyder väl order.

Sitter på praktikplatsen och inväntar lunch. Har suttit hela förmiddagen och redigerat bilder.
Samma bilder som jag börja på igår. Nu så där efter 4 timmar så insåg vi att bilderna var för små.
Därför måste jag börja om när jag har rätt bilder. Döda mig.
Annars har jag en bra praktikplats. Arbetskamraterna är toppen och kontoret med.
Sen att jag har brist på sömn förstör lite.

Igår hade vi två möten på förmiddagen, smoothie bjöds det på. Najs.
Efter praktiken blev det en promenad med Erica och därefter matlagning med henne och Marcus.
Avslutade kvällen med ett träningspass innan jag däcka på soffan framför desperata husfruar.

Har förresten börjat twittra. Jag som tyckte detta var värdelöst förut älskar det nu.
Så vill ni ha lite bättre koll på mitt liv, skaffa twitter och följ jojanngv !

söt jonna som är allmänt mongoliserad med en lost erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar