10.5.08

3 dagars,

Har inte skrivit sen i Onsdags så skriver nu vad som hände igår och torsdags!

Torsdag;
Började tidigt så det var bara att gå upp tidigt, orkade egentligen inte men var väl tvungen. Hade Spanska prov först på morgonen. Gick rätt bra haha fick ju lite hjälp från läraren(a) men det är inte mitt fel att jag är lite BUP, haha! Efter det var det biologi sjukt tråkigt orkar inte även fast Kalle gör det roligt men de tär ändå ingen höjdare precis. Efter det hade vi engelska satt typ och spela teris och sånt för engelska är tråkigt:) Sen matte hade Jessica eftersom Andrea var sjuk, yes enligt mig! Vi skulle göra ett digram av vad vi ville, så jag och Paria satt och kolla vilken färg på tröjan alla i ljushallen hade. Efter det hade vi lunch lunchen var äcklig och Elin och Johanna.Ö var mattanter så satt och rita med maten haha. Men dumma Elin skulle ju torka bort det så tog jag tag i hennes arm och hon i min så stod vi där och nöp varandra, en del lite mer än andra kanske(a) haha Elin fick ett blåmärke men så går det om man förstör för mig! Efter det gick jag ut och prata med Dennis en stund, trevligttrevligt skönt att inte vara ovänner längre, orkar inte det. Hade i alla fall syslöjd sen skulle sy på min tröja fast blev mer prat om Robins "sugmärke" haha och Daniles orm som han hade stickat som mer liknade en dildo, vi har verkligen sjuka samtals ämnen på de lektionerna haha! Efter syslöjden cyklade jag och Josefin till mig och hämtade saft och kakor, och fortsatte sedan ut till Tibble där vi skulle möta klassen för rund vandring med Jessca. Hade riktigt trelvigt när vi var klara satt vi tjejer kvar och pratade med Jessica om klassresan i nian, vi har bestämt att vi ska utomlands typ Tunisien eller något liknande, kulkul! Efter det cykla jag hem och åt, och fixade till träningen. Träningen gick riktigt bra fick beröm för mina fällknivar haha. Men efter träningen skulle ju gulliga Elina och Sofia hälla vatten på Josefin som inte hdae något vatten kvar men jag hade 2 liter vatten kvar så jag tänkte hjälpa Josefin, jo tjena blev minst 3 gånger så blöt själv! Så slutade med att jag fick gå i sportbh inte så jätte kul men vafan man kunde ju vrida ur vatten ur kläderna. Åkte i alla fall hem och åt och duschade. Sen började packa till Hallands resan.

Fredag;
Började halv tio men hade riktigt svårt att komma upp men lyckades i alla fall komma iväg och ha engelska. Fast satt och gjorde svenska läxan istället, haha! Hade svenska sen kommer inte ihåg vad vi gjorde men det var väl någonting haha! Sen slutade man då då, åkte hem packades det sista och åt. Sen satte man sig i bilen till Varberg, gick ovanligt snabbt enligt mig men ja hade ju också min mobil med msn haha(a) Vi kom fram någon gång vid halv 7 så bjöd mormor och morfar på kvällsmat och satt ute och prata i det fina vädret. Sen skulle allihopa kolla på Så ska det låta fast en del satt ju och spela tetris istället haha! Efter det gick jag pappa och mamma ner och kolla på solnedgången riktigt fint tog massor av fina bilder! Sen hem och sova nästan på direkten.

Lördag, Idag;
Gick upp vid halv 10 åt frukost och åkte sedan in till stan med mamma mormor och morfar. Jag och mamma skulle kolla på något jag kunde ha på mig senare på dagen men hittade inget vi skulle även kolla ballerina skor men det blev det inte heller. Åkte alltså hem utan någonting alls. Kom hem fixade och sånt, sen vid kvart i 12 åkte vi till Enslövs Kyrka tror jag det hete. Där Mattias skulle konfirmeras. Massor av psalmer och böner lite uttråkande, men det va rnågra tjejer som dansade till någon låt sm dom bara sjön fader vår i. Haha lite komsikt att dom stod och dansa hiphop i en kyrka menmen. Efter det åkte släkten hem till dom och där bjöds det på smörgåstårta och fika. Lite uttråkande satt mest och prata med Robban mamma och pappa. Sen lite senare satt även jag och Pernilla och prata trevlanstrevlans. Sen nu vid halv 6 satt vi oss i bilen och börjar åka tillbaka mot Varberg. Ikväll kanske det blir ett kvälls dopp i havet med pappa och sedan grilla trevligttrevligt.

Pösssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar