6.5.08

"Asso jag älskar vitsoppor!" haha

Jaop skrev inte igår för var aldrig inne på datorn men tar det nu!
Skola först gjorde verkligen ingenting på bilden satt bara och stirra rakt ut och pratade haha!
Sen so jobba med jordens inre och yttre JIPPIE|-) så fna heller! Men men jag och linnea fick vara mattanter så slapp en liten stund av den delen! Haha kommer dit och ska äta äter och ska sen jobb amen då finns et inget att göra så vi går till ica, sen blev det till att torka bord fylla på med brod och sånt snark bark, haha!
Efter det var det jobbig psyk matte, HATA! Men men hade iaf biologi sen haha går inte att vara seriös när man har kalle men efter det var det iaf ingen spanska åkte hem kolla tv och sen åt! Sen var det fys träning|-) men gick faktist riktigt bra orkade mer än vad jag trodde! Sen när jag kom hem åt jag duschade och åkte och träffa jesper vi åkte runt cykla till mig och cykla till konsum, Sen när jag kom hem satt jag mamma pappa klas nils och amanda och pratao m helgen, om nils student och allting mellan himmel och jord nästan! Sen snutta kudde!

Idag var det skola igen först hälsa skulle gå till max hamburger restauran snark sen till brandthovda träffa oscar BÄSTABÄSTA!<3 dom hade typ något med klassen så träffade fredrik gamla läraren också trevlanstrevlans:) Sen tillbaka till skolan och jobba med jordens yttre hosthost sepal tetris(a) Sen had evi lunch åt bara oliver haha värt jag vet=D men sen hade vi matte snarksark satt och prata typ och sen biologi. HAHAHHAHA helt plötsligt Kalle ba ja och en del somnar ju på biolgoi lektionerna haha orka jag sov inte ens jag kollade ner i bordet palla haha! Sen idrott jag och Josefin gick istället orkade inte med klagade på astma och pollen haha! Men sen åkte jag och antonia till henne tog sällskap med mattias, som var väldigt pratglad hosthost(a) Haha du är bäst:)<3 Menmen iaf hem till antonia hämta lite saker och sen till hennes pappa och hämta saker och nu sitter vi hos mig, jag ska snart äta sen åker vi och kollar fotboll på hamre, kom dit?:)
Pösssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar