2.5.08

Lååång tråkiga dagar med regn!

Vaknade vid halv 11 av att klockan ringde ville verkligen inte på upp men var väl tvungen om jag skulle hinna med allt. Åt i alla fall frukost och sedan fixade lite här hemma, sen tog jag cykeln och cyklade till skolan. Där möte jag Alexander eftersom att jag skulle få låna hans keps till dans avslutningen. Vi satt mest och prata och jag kolla igenom hela hans sms lite små kul och se vad han håller på med, haha! Men vid halv 1 blev han hämtad av sin pappa och jag cykla hem, hade ingen aning om vad jag skulle göra så jag satte mig och spela sing star i min ensamhet, jo jag vet låter ju jätte roligt menmen har man inget bättre för sig så! Sen vid 2 tiden kom pappa hem och lagade mat och efter det blev det lite mer sing star. Men sen efter att ha spelat sing star till klockan 3 åkte jag med mamma ut till apotket för att köpa skavsårs plåster och så skulle hon köpa vin. Liten utmaning och se om hon fick köpa eller inte ibland stoppar dom ju vuxna bara för att de har med sig sina barn och personalen tror att det ska köpa ut. Men snälla någon ska man köpa ut tar man väl inte med personen man ska köpa ut åt? Haha! Jaja i alla fall åkte vi till Stadium efteråt och skulle kolla på löpar skor till mig nu när uteträningarna snart sätter igång. Hade hittat ett par snygga och sköna i Stockholm men på var det något med att dom belastade åt fel håll för mig fot så då fick det bli några tråkiga vita skor man ba ja de lär ju hålla sig vita, nejnej! Men blev i alla fall de skorna på öppetköp, hängde sedan med mamma in på maxi inte så jätte kul menmen man måste ju vara snäll och hjälpa till någon gång! Efter maxi åkte vi hem vid halv 6, då kom Olivia och Linnéa så kollade dom på när jag åt, jätte roligt haha eller inte! Vi skulle ha kollat på film druckit te och ätit fruktsallad men så blev det inte eftersom att de skulle hem och äta, får väl se om dom kommer sen! Annars blir det väl till att tillbringa kvällen här eller vid tv;n själv. Men imorgon kommer Mattias hem så då blir det film kväll som vanligt trevligttrevligt, saknat dig bästa vän!<3
Nu ska jag nog vara lite social med familjen, tjingeling!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar