11.5.08

Borta bra, men hemma bäst!

Sitter i bilen nu på väg hem till gamla vanliga Västerås.
Gick vid halv 11 idag var sjukt trött! Åt frukost och gick ut och pressa i solen! Vid halv 12 gick jag och pappa ner till stranden och gick med fötterna i vattnet, runt 20 grader helt otroligt!
Köpte glass och gick sedan till barnviken. Möte mamma där som fick hålla i min handduk medans jag och pappa skulle ta ett dopp. Vi bestämde oss för att vi skulle springa ut och se vem som kom längst. Så vi tog fart och sprang, och sprang, och sprang, och sprang vi var ungefär 20 meter ut och vattnet var till knäna på oss! Skratt retande, ehm ja! Doppade mig i alla fall 4 gånger eller något sånt sen började vi traska tillbaka till huset. Åt lunch och började sedan packa ihop. Vid 3 tiden satte vi oss i bilen och lämnade Varberg, lite illa till mods. Skulle gärna stannat kvar nu när jag väl var där varmt vatten solsken 30 grader vad kan man mer begära, okej kompisar men annars had eman ju allt! Men det var väl bara till att åka hem, kommer nog hem vid 9 tiden alltså 4 timamr kvar hem! Får roa mig med datorn och min mobil under den tiden!
Efter det ska man väl äta sen SOVA! Imorgon blir det då skola eftersom att vi inte hade studiedag som alla trott, smart nog skicka jag sms och frågade min lärare till svars fick man då nej, lite besviken men vi har det i alla fall nästa vecka istället!
Nu ska jag "kolla" på den "fina" naturen, haha!
Vi höres:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar