4.5.08

Visa dagar vill jag bara blunda ifrån.

Skrev inte igår så det kommer här,

Vaknade vid 10, duschade och åt frukost.
sen skjusade mamma mig till Wille på bäckby han skulle lämna Hodas cykel i sitt garage men markus hade nyckeln så det bli hans förråd, som att det var värt att veta, men men what ever!
Sen gick vi in till han och kolla på Tristan och Isolde riktigt bra film faktist haha! Sen vid 4 kom mamma och hämtade mig så åt jag och sen fixade fruktsallad.
Sedan kolla tv och sen skulle jag äta fast gjorde något där imellan, kommer bar aitne ihåg vad haha!
Menmen efter maten gick ajg och möte mattias den saknade ungen, så gick vi till mig! Kollade på honey, åt fruktsallad och drack te riktigt mysigt! Efter det blev det till att sjunga sing star gick åt helvete haha! Sen skulle vi köra Wonderchild som mattias då skulle vara sssssssssssså "duktig" på haha. Jo tjena vem vinner då va? Haha men sen ska den jäveln ha revansch och det pratar vi itne mer om haha! Sen vid halv 1 gick han hem och jag somnade!

Fick gå upp tidigt idag, vid 8 snarkbark menmen. Fixade och åt frukost sen åka till dansavslutningen. Vi var som tredje numemr och det saknades massor av folk men vi fixade det rätt bra i alla fall. Sista gången med dansen tror jag eller ska i alla fall ta uppehåll en termin eller två så får vi se sen! Efter det åkte jag hem och fikade med mamma och pappa och duschade. Sen har jag ju mitt fina lilla kontrakt här hemma som jag måste följa så det blev till att dammsuga hela huset, JIPPIE eller inte! Men så blev det i alla fall sen så ble vdet till att kolla på Tretton, lite cp film lite överdriven tjejer i 7an är fan inte så vilda, tror jag i alla fall? Inte jag haha men jag är ju som jag är(h) Sen blev det lunch och nu hamna jag här, ska kolla möbler från IKEA till mitt rum så hamnar väl här resten av dagen.
Pösssss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar