22.4.11

Fredag 14.17


Frukosten är precis avklarad med Fanny framför mig. Mackor för hennes del och pannkakor för min del, dö gott assa. Somnade dock halv 6 inatt, ljust var det ute, härligt det. Jag ville ta en promenad men Fanny ville sova, vilken mes. I alla fall skulle vi vakna tidigt hade ställt larmet på både 10.00 10.30 och 11.00. Vi vakna 10 och vakna halv 11 men sen då? Ja då sov vi gott som tusan och stängde av larmet i sömnen. Så först vid 1 var vi uppe.
Illa.
Nu ska vi väl dra på oss kläder och ta en promenad ut till Hälla. Härligt väder och varmt är det = shorts på. Jag bara måste liksom. Kanske uppdaterar mer senare idag, annars ska jag väl frösöka uppdatera imorgon när jag sitter på tåget. TingPlin bye

härligt seriös bild på mig och min käre Josefin för sisådär ett årsen, wonderful

1 kommentar:

  1. "jag ville ta en promenad men fanny ville sova"
    du de var jag som ville ta en promenad och du ville sola!

    SvaraRadera