29.4.11

You'll be a bitch just because you can


Stress tror mamma att det är att jag drabbats av. För stressad av stress typ.
Jag tänkte direkt på att jag "gått in i väggen". Finns risk för att jag kan ha gjort det.
Liksom bildligt talat. Men sömn ska tydligen hjälpa. Och lite lugn och ro.
Och ingen stress.

Det är då det är så härligt när man kommer till skolan och upptäcker att hela hemsidan man gjorde veckan innan lovet är helt kaput borta.
Så nu i snart 3 timmars tid har jag suttit och gjort en ny. Bra blev den i alla fall.
Inte klar på långa vägar men det är en början i alla fall.
Ska spara den i alla mappar jag har på hela datorn så jag inte behöver upp
leva ett till missöde.

Lektions tiden är slut för min del. Tycker jag jobbat så bra så nu har jag lagt av.
Springer iväg och käkar snart. Magen bokstavligt talat skriker.
Får ta och tystna ner den. Efter det kilar jag och Karro iväg för att fixa sponsorer.
Håll tummarna.

jockeee å jaaag
jocke blev grå hihi
busigt av mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar