28.4.11

Torsdag 10.03


Matematik som gäller. Rast om en kvart. Skönt. Jobbat som en gnu. Borde göra prov men min hjärna är fortfarande på semester.

Fick en tanke på att sluta upp med mina rutinrubriker med dag och klockslag. Byta ut det till meningar osv. som de flesta använder sig av. Kanske? Kanske inte. Det återstår att se.

when work feels overwhelming remeber that you're going to die
ja men dåså varför jobba?
Kommit på att om 2012 blir slutet så tar jag aldrig studenten. Va fan gör jag då i skolan? Slösar bort mitt sista år i livet i skolan till ingen nytta alls.
Fast sen vet man ju inte om 2012 kommer inträffa eller ej. Fast efter senaste
naturkatastroferna blir man ju lite fundersam.

Åter till arbete. Skriver kanske senare!

sötis bild på pojkarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar