30.4.11

Slow dancing in a burning room

Valborg.
Jaha. Bestämde mig tidigt för att inte ta det allt för seriöst utan ta dagen som den kom.
Det gjorde jag också och därför vakna jag också med stresskänsla imorse.
Inget har gått bra sen dess. Efter frukosten la jag mig vid tv:n och täntke somna om.
Det gick inte. Hoppade istället in i duschen och efter kort somna jag där istället.
Vakna först när varmvattnet var slut. Kyligt.
Började därefter plocka undan på mitt rum. Det var alldeles för jobbigt.
Bestämde då att jag strejkar och sätter mig i massage stolen istället.
Så här har jag suttit nu ett tag. Man får sitta max en kvart. En kvart har gått.
Men inte tänker jag flytta på mig. Kände att verkligheten var påväg tillbaka till mig så här sitter jag ett tag till.
Planerna för kvällen är inte satta än, bra? eller dålig? Det återstår att se.

Bästa Myset spellistan av Karro får stå på och göra mig lugn. Lugn i kropp och själ liksom.
Känner mig som en hippie eller något liknande. Men det är härligt.
Hoppas väl att jag får en säng att sova i inatt. Dubbelsängen som stått på mitt rum i 5 månader nu försvann igår.
Och inte fick jag en ny. Sov på broderns rum istället. Men inatt ska jag fanimej ha en egen säng.
Sen imorgon tror jag att jag åker och köper lite nya grejer till rummet. Skulle vara skönt lite förändring.

Nej nu ska jag få i mig lite mat och hoppas att jag är vaken sen.

bild från tidigare år,
vart fan e mina skinnhandskar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar