29.4.11

What kind of guy would I be if I leave you when you need me the most

Sitter i soffan med en igen täppt näsa och har redan tagit för mycket nässpray. Jävla pollen.
Haft en riktigt bra dag, härligt väder och härliga människor.
Fast dock har jag noll koll på allt så det är ju chill. Eller?

Jag och Fänni satte oss på en parkbänk vid Svartån när jag slutat skolan. Solen STEKTE.
Jäkla va varmt det blev. Och trötta var vi. Inom kort satt vi båda där och slumra till.
Härligt bland alla dessa stressade människor.

Har tillbringat kvällen med mor min och ätit och haft det mysigt. Bästaste mamma.
Tar mig nog iväg och ser på Pippi På De Sjuhaven med Börre senare.

Kanske hinner med att skriva något imorgon. Val- Borg och grejer. Big deal!

bild från i somras
härliga sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar