12.4.11


Jag har mycket i tankarna nu.
Ena dagen är bättre än den andra. Ena timmen är bättre än den andra.
Från botten till toppen på 0 sek och tillbaka ner igen.
Men det är väl så livet funkar.
Jag antog att när jag kommer hem är jag utvilad, glad och fräsch.
Utvilad var jag så fan heller. Sur blev jag för stressad blev jag av veckan som gått. Och flagna gjorde jag direkt.
Nu en vecka senare börjar jag repa mig.

Skolan har lugnat sig och jag har bara 2 dagar kvar innan det blir påsklov.
Ett härligt jäkla påsklov som behövdes även fast jag nyss var ledig.
Efter påsk är det vår på riktigt. Sen sommar och sen frihet och leva livet.
Planerna börjar komma igång. Cykeltur kring Gotland och Way Out West och Göteborg i 4 dagar.
Låter bra? Låter riktigt bra.

"man får inte ta med dig djur in på (eller ut från) way out west"
Stod på deras hemsida. Attans jag som samlar på ekorrar.
Man fick inte heller klättra i träd. När man sen klicka på knappen där det stod Biljetter hittar du här!
Så kom det en sida där det stod Typiskt! Du har gått vilse. Skön sida de där.

Jag slutar tidigt imorgon. Det är bra.
Då ska jag leta jobb. Som satan i gatan. Pengar Pengar Pengar.
Allt handlar fanimej om pengar i denna värld. Nästintill i alla fall.

Huvudet värker och jag borde sova. Ska käka upp min JVP(jordgubb,vanilj&päron)-glass och min bulle och sen sova.

De säger förresten på nyheterna att de ska börja bygga äventyrsbadet nu. 2014 ska det vara klart.
Värt 2012 dör vi ju ändå.

Hah, happy girl HELL YEAH tjarrå
en bra bror och snart får jag hem min andra
äntligen

1 kommentar: