23.4.11

Lördag 08.52

Uppe med tuppen! Eller aldrig nere? Helvete vilken natt och dumt val av dag för dessa eskapader. Men det är smällar man får ta. Kul hade jag och det var ju huvudsaken.
Skrev som sagt inte mer igår men jag och Fanny tog oss ut till Hälla där det inhandlades mat till kvällen. Chillade järnet tills grabbarna kom och då satte vi igång och grilla och käka. Allmänt trevligt så där.
Tog taxi till Vallby där det var klassfest som vi glatt joinade. Hängde där ett tag innan vi fortsatte vidare, osv. osv. osv. Ungefär.
Bussen går om 28 min och Fanny sussar sött än. Själv har jag packat klart allt och ska bara lägga ner datorn så fort batteriet laddat upp sig lite grann. Känns ju ganska B om jag släpat med den på tåget så har jag inte ens batteri. Insåg btw att jag ej hade internet på tåget så blir nog ingen uppdatering. Antagligen ingen senare idag heller.
Vi får väl se när det blir av next time dåra. CIAO

bild från förra helgen herligtherligt
soulsis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar