18.3.11

Fredag 22.12


Genomlider en seg och lugn och trött kväll. Jag hade tänkt att jag skulle flippa järnet den här helgen men inte det inte. Istället sitter jag hemma med 2 st sovande föräldrar framför tv:n. Drog på mig hörlurarna och luvan och dunkar nu Alex spellista på Facebook.
Ogillar hans rocklåtar eller vad man ska kalla dem som kommer ur hörlurarna då och då men där emellan är det riktigt bra musik. Har en helt oöppnad cola framför mig, varför den inte är öppnad är jag att jag inte haft ork att sträcka mig efter kapsylöppnarn, lat chey.
Min snälla far hämtade även min godispåse innan och även den ligger på bordet framför mig, liite för långt bort...

Har redigerat ett antal bilder senaste timman. Men inte alls de bilder jag borde redigera, men att göra det man borde är ju tråkigt. Vem vill leva så liksom. Om man inte är tvingad till det liksom.

Nu vakna mina päron, nu när vädret kom. Det blev en applåd när det visade sig att det skulle bli 6+ grader imorgon och varmare blir det för varje dag och på torsdag lär det väl bli extra varmt, vi kan ju liksom hoppas det. Vem vet Miami kanske får kallbölja(finns det ordet?).

Börjar nog packa imorgon, eller skriva upp vad jag ska ha med, eller vad jag ska köpa. Känns bra, ja det gör jag. Nu ska jag chilla med livet, hejdå!
lanzarote 2 år sedan nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar