16.3.11

Onsdag 10.12

bild från VBG Jonna e fin å jag gillar min redigering
Sen till skolan och upptäcker dessutom att läraren är potsveck och att matten är flyttad till idag istället för imorgon. Krock i hjärnan? Jo lite så va. Men försöker väl jobba på, går det bra? Nej inte för fem öre. Så jävla skoltrött senaste tiden så det är något galet. Skönt att inom 7 dagar och 21 timmar sitter jag på ett flyg till Miami. Ett stort plus är dessutom att jag får träffa brodern senare samma kväll som kommer med annat flyg. Hur bra? Sjukt bra. Saknar mina bröder här hemma, liksom lonely girl. Kan väl glädja mig åt att det är drygt 1 månad kvar tills jag får se Nisse igen efter sisådär 2-3 månader. Nej ska väl ta och jobba järnet sista 6 minuterna innan rasten och sedan ha rast och samla kraft för en sista timme i skolan. Slutar jag 12 så man kan ju ba älska livet. Gör jag? Yes I totaly do. Inget kan stoppa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar