14.3.11

Måndag 14.19

Sitter kvar i skolan och lyssnar på P!nk och hennes Fuckin Perfect. Underbar låt.
Ska snart gå iväg och möta Jonna. Har suttit här i över 1 timme och har jag jobbat? Nej. Åker om 9 dagar och har ett antal arbeten som ska vara klara och påbörjas innan dess. Sad men so what life's fuckin perfect det med.
Har haft en bra helg för er som undrar. Fest med min one and only Jonna i fredags och lördags kvällen spenderades även med henne.
Kvalitéts tid a la Johanna and Jonna. Satt och läste lite gamla blogg inlägg, fan va 2009/2010 var bra.
År 9 var nog ett av mina bästa år i livet. Up and downs finns ju alltid men den tiden är svår slagen asså. Finns många anledningar till det. Vet 2 personer som är de stora betydelserna till detta mina två bästa åttondelar så att säga. Eller det var ju de nu är det only a half kvar så att säga.
Känner att jag skriver väldigt mycket för att bara skriva, var ett tag sen? Men fan va skönt det är. Ska man kanske dra igång den här bloggen igen på riktigt eller? Vågar inte lova något och inte säga heller för den del men en dag kommer jag väll tillbaka fullt ut. Vet redan nu att det inte blir ikväll eller idag eftersom jag lämnar min dator i skolan under natten och åter får den imorgon efter idrotten där vi för övrigt ska köra crossfit.
Nej nu är klockan 14.25 och jag ska väl böna och be för att Jonna är klar med matte provet och kan möta mig, ja gumman du har väntat på mig 1000 gånger så det var min tur nu och jag väntar tålmodigt, promise. Be proud.


Så här galet cool var jag som liten. Hitta bilden hos mina kära morföräldrar.

1 kommentar: