20.3.11

Söndag 19.29

Chillar järnet. Gårdagen då? Jodu den blev som den blev. Helt OK. Hamnade till sist på Skallberget i ett antal timmar innan jag och Fanny avslutade kvällen på Donken innan vi tog bussen hem och slockna i sängen här hemma.
Idag vakna vi till strålande sol och bestämde oss därför för att ta en promenad. Var väl ut i sisådär en timme kanske. Kom hem checkade Dumma Mej innan Fanny drog. Jag sov dock gott till filmen.
Har sedan bara degat vid tv:n och tänkt tanken att jag ska börja packa. Men nä nä det har jag ju inte. Börjar bli lite så där, vad ska man ha med sig? hur mycket får plats? vilket handbagage? osv.
Bästa William sa några kloka ord innan "Sola i smyg så inte huden vet om det." Förgyllde min söndag en hel jävla del. Tänk om det ändå var så lätt liksom.
Dock har denna söndag bestått av riktiga aggressioner också. Inget nämnbart eftersom jag ska ändra på saken men fy pipan.
Men jag ska väl ta och dra fram resväskan, ställa den framför fönstret och lägga ner det jag vet nu att jag ska ha med mig. Måste fundera ut något bra att ha på sig när man åker också. Något varmt här hemma men som är tillräckligt skönt för 27 grader och sol i Miami.

Bild från Egypten last year.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar