19.3.11

Lördag 14.44

Ligger här i sängen. Inte så som man ska ligga i en säng utan ligger tvärs över min härliga 1.65 säng och har täcken som huvudkudde och ser solen skina in genom fönstret, härlig känsla som tusan. Har Din Mamma med Oskar Linnros spelandes på spotify, låten jag är galet beroende av för tillfället. Små meningar ur den kommer ur min mun lite då och då, så där random ni vet!

Ska egentligen börja städa, och sedan kanske packa? Eller ut och övningsköra? Eller plugga? Vilket av det det blir får vi se. Ska i alla fall tagga med massa bra musik till kvällen. Eftersom de inte blev något röj igår försöker vi väl oss på med det ikväll istället. Härligt härligt. Jag och Fannybunny hittar väl på något wild and crazy och slocknar i min säng någon gång inatt. Låter ytterst mysigt om jag får säga det själv.

Bara liksom lite smakprov på hur blå himlen är liksom. Hur najs? As najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar