21.3.11

Här är ett blogginlägg helt ägnat till Alice Davies.
Alice är en tjej på 16 år som fyller 6 Maj, samma månad som jag. Detta gör att jag och Alice har samma månadssten.
Vi är inte tvillingar, men jag är. Detta gör att jag och Alice är olika som människor.
Alice hatar citron. Allt som har med citron att göra är förstört livsmedel. Det tycker inte jag. Detta gör att jag och Alice tycker olika.
Alice säger att djur inte har en hjärna men det vet jag att det har. Detta gör att jag och Alice har olika kunskaper om saker.
Alice har ont i munnen pga. att hon satte in en nya tandställning förra veckan. Det gjorde inte jag. Detta gör att jag och Alice inte har samma utseende.
Alice är jätte söt. Nästan som den skål med sylt som jag får när det är pannkakor i skolan. När pannkakorna är slut sockrar jag sylten. Så söt är Alice. Detta gör att jag äter Alice.
Alice har två bröder. Två äldre bröder. Jag har två bröder. Två äldre bröder. Detta gör att jag och Alice har liknande släkte.
Alice bor på Bjurhovda och jag bor på Brandthovda. Detta gör att jag och Alice både bor på Hovdor.
Alice är väldigt duktig på att ljuga. Jag är väldigt duktig på att övertala folk till min fördel. Detta gör att jag och Alice skulle bli bra kompanjoner.
Alice är dålig på att rita. Hon skulle rita en bild på en tjej men det såg ut som killen i Snobben med huggtänder. Detta gör att jag och Alice är väldigt dåliga tecknare båda två.
Alice bloggrapea mig nyss. Detta såg jag nyligen och hade ingen vetskap om detta. Detta gör att jag och Alice inte vet allt om varandra.

"Alice du har järnbrist."
"FAN VA ELAK DU ÄR!! NOG FÖR ATT ÄR DUM MEN SÅ JÄVLA DUM ÄR JAG INTE"
"Men åååh JÄRNbrist inte HJÄRNbrist"

puss på dig gumman

UPDATE

både jag och alice föddes med klämt öra = blått öra
både jag och alice gick igenom depression som 6 åringar = självmordsbenägna barnspolingar

1 kommentar: