24.3.11

Torsdag 01.15

En sista uppdatering.
Blev inget mer skrivet igår och har inte skrivit idag så drar väl igenom vad jag gjort.
Gårdagen spendera jag i skolan, judo första lektionen som jag skrev och på eftermiddagen klippte jag och Alice t-shirtar för att fota och ha med i tidningen. När skolan var slut tog jag bussen hemåt men stannade till hos Börre. Lekte och mös med hans underbara vovve och eldade upp ett popcorn paket, härliga grejer det. Allt detta medan han nördade COD med Rasmus i telefonen.
Drog sedan hem och däcka i soffan med världens huvudvärk och missa halva Desperate Housewifes..... somna sen någon gång, alldeles för sent!
Idag starta vi skoldagen med segaste filmen ever men efter en liten filmanalys osv. så var den skoldagen slut. Efter lunchen stanna jag kvar på stan med entreprenör pojkarna och Karro innanjag möte upp Whilliam. Vandra runt ett bra jäkla tag med honom innan vi satte oss och fika. Riktigt trevligt och riktigt mycket att snacka om. Efter fikan vandra jag iväg och möte Jonna som sällskapade mig hem till mig. Dock med några smärre äventyr först. Tokiga är vi men det är hemligt, eller?
I alla fall satte jag igång med att packa vid 5 tiden och nu, sådär vid 1 tiden är jag äntligen helt klar. Jag har packat ner, Jonna har packat upp, jag har byt ut, Jonna har tagit bort. Och så har vi hållit på men nu känns det as bra. Vi avsluta kvällen med Grey's innan vi skjutsa hem henne.

Nu när allt är klart är det endast 45 min kvar tills klockan ringer och det är dags att gå upp igen, kommer jag orka? Tveksamt. Men tar med mig en kudde i bilen och sover då, ja så gör vi! Som sagt drar jag till Miami om bara några timmar och tillbringar några härliga dagar där. Jag kanske MYCKET kanske skriver något inlägg därifrån men det återstår att se.
Jag får väl annars bara säga, ha det as najs i Sverige så hörs vi när vi hörs!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar