1.3.11

Tisdag 13.13

Såg att inlägget under publicerades 2 ggr... WOPSI.
Orkar inte ta bort det heller haha lat brud no.1. Har precis dragit på mig kläder och sminkat mig. Ska väl snart röra mig ut i kylan, eller är det kallt? Har inte riktigt koll på det idag känner jag. Ändå har jag dragit på mig strumpbyxor hehehehe busig chey.
Nej men har verkligen nada roligt att berätta eller intressant för den delen. Min blogg känns lite B faktiskt. Men ah kan ju vara bra att ha kvar för tar jag bort den skulle jag gråta floder, that's one thing I know for sure.
Ska väl försöka bättre mig och lägga upp lite fler bilder and so on. Typ roliga grejer ni vet! Nä men nu ska jag skynda på lite eller så. Får se om jag uppdaterar mer senare. Bild på min Jonna och bild på mig från förra helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar