1.5.11

WATCH MY BACK SO I MAKE SURE, YOU'RE RIGHT BEHIND ME AS BEFORE.


OKEJ LÄSKIGASTGE EVER
lyssnar på Tonight med LykkeLi så skulle jag skriva första meningen som hon sjunger i låten börjar skriva watch my i rubrik raden sen kommer först meningen upp som förslag och sedan hela låt texten...
hur visste den att jag menade det?????

1 maj i alla fall.
Inte har jag demonstrerat. Eller jo lite. När jag inte fick en ny s
äng från IKEA. Men det gör mig inget.
Jag fick med mig en klädställning, ett nytt sängbord och en liten lampa hem istället. Och lite andra små grejer.
Ska nog ta och städa upp rummet lite också så ser det as bra ut sen. Sjukt nöjd.

Ska ta och gå och sova nu. Skola imorgon. Jag hoppas denna vecka blir bättre än förra.
Alice kommer hem och Karro har dragit plus minus 0 liksom.
Måste ta tag i alla skoluppgifter nu innan sommaren kommer. Börjar ju närma sig.

NU ska jag stänga av, imorgon får jag träffa min Jonna igen. Träffa henne igår.
Saknar henne redan. Är jag knäpp? Ja men jag tycker om min bästa vän ändå.

bild från igår
gud så kärleksfullt av oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar