9.10.10

Lördag 00.04

Det här med att blogga går bara utför för mig tror jag... Gick och tänkte innan idag att jag skulle sätta igång igen men sen skulle jag bara göra det, och det, och det, och det och ja först NU skriver jag.
Men bättre sen än aldrig eller vad säger ni?
Ska faktiskt försöka bättra mig. Har fotat massa idag i alla fall, liksom vardags-stuff som jag tänkte lägga upp här tyckte inte att de passade in på riktiga fotobloggen haha...
Orkar väl inte skriva så mycket mer, förutom att jag haft en ur mysig kväll med familjen minus klas plus amanda! Italiensk buffé med massa plock mat och jätte god efterrätt.
Jaja ska försöka skriva imorgon.



1 bilden duktig tjej= dammsög huset 2 bilden duktig tjej lagade tröja
3 bilden gjorde eget armband 4 bilden fick 23 st prover av Britneys nya parfym av Jimmys mamma
5 bilden mittclubkort på squeezed up juice bar 6 bilden ljus
7 bilden fler ljus 8 bilden ännu fler ljus
9 bilden egen gjort örhänge 10 bilden ny farfars tröja 11 bilden italienska buffén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar