28.10.10

Torsdag 11.36

Åter igen, kalla mig knäpp men jag gillar fan matte. Haft det i nu 3 timmar och tiden har helt ärligt bara försvunnit bort i tomma intet och jag har fan pluggat på stenhårt. Statistik, medelpunktsvinkel, relativfrekvens, typvärd, lägesmått and JA you name it. Gjorde "Koll på kapitelet" nu efteråt och endast 4 fel av 20 möjliga, riktigt najs enligt mig eftersom jag bara hållt på med det idag och lite förra veckan.

Nog snackat om matte i alla fall. Lunch snart, kassler med rotfruktsgratäng.. hmm får la se hur det smakar. Annars blir det väl donken.. hehe VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM.
I eftermiddag har vi mediaproduktion med Emil, ska väl jobba med CV:t eller andra Word grejer, not skoj at all. Drar mig iväg lite tidigare än vad vi slutar och tränar mina höfter och rygg. Nu jävlar ska skiten bli bra och där med basta. That's it helt enkelt.
Ska och träna med Fanny imorgon också. Träning igår, idag och imorgon HULKEN!!!!

Nä men nu ska jag väl spela lite robot unicorn attack och sedan springa iväg till maten och ba tjocka hehe!

Bild från förra sommaren, äh fan best sommar evääh!
Dessutom har jag ju en guldklimp te vän som är lite lost där på hörnet!

1 kommentar:

  1. hahahhahahaahahaha fu det är dig+kameran det är fel på............................................................
    jag är aldrig lost !!!!!!!!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAH
    hahahah
    nej men
    börja typ gråta när jag såg bilden
    fastän jag ser helt knäpp ut
    men som sagt
    inte mitt fel
    hade nog blivit en jättefin bild om du inte ställt kameran fel........ hehe
    PUSS

    SvaraRadera