30.10.10

Lördag 15.02

TAGGA TAGGA TAGGA!!!
Ååh min gud vilka förväntningar jag har på den här kvällen. Ska fan bli helt jävla awesome!
Fanny drog för ungefär en timme sedan och nu väntar jag på Amandorna och Karolina. Blir till att fixa sig här och laga mat och starta upp kvällen! Vid halv 7 tar vi bussen mot stan och kvart över 7 rör vi oss vidare med resten av brudarna till the fiesta!
Har kanske inte sagt att det är halloween fest som gäller? Men det är det i alla fall!
Ska försöka sätta igång med att fixa mig så jag i alla fall har börjat när det kommer. Tror inte det blir mer uppdateringar ikväll, kanske någon mobiluppladdning men får se om jag hinner! Annars hörs vi imorgon!

Last year!
Me and Ellepelle, du är bra bruttan jag hoppas du vet det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar