9.10.10

Lördag 14.05

Jag börjar bättra mig!
3 inlägget på mindre än 24 timmar, good girl.
Ligger just nu i sängen istället för soffan haha... Är inte på topp idag. Sov knappt något inatt, har ont i alla leder i kroppen, sitter jag på ett speciellt sätt för länge blir det som att jag fastnar, vaknade av att jag frös OCH svettades inatt. Influensa? Nej tycker jag verkligen inte orkar inte med sjukdomar. Har i alla fall tryckt i mig en Ipren nu och hoppas att det ska hjälpa lite.

Hoppas på att jag och mamma ska ut och kolla på vinterjacka till mig sen i eftermiddag. Tror inte det blir av men hoppas. Just det ska ta och aktivera mitt CSN-kort också! Det gillas, very mycket!!!
Hoppas bara vi får kalendern snart också, eller får man inte såna längre? Skulle i alla fall behöva en..... Är ju hyfsat glömsk och känns bättre med en "riktig" kalender än den i mobilen!
Ska ta tag i de sista bilderna från London ocjh redigera dem, bilderna från dag ett ligger ju redan ute på http://johannaedithphotos.wordpress.com!



1 bilden höst morgon med knas redigering 2 bilden nybakad bulle å saft till fika
3 bilden svart nagellack som nu sitter på mina naglar 4 bilden bullkalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar