25.10.10

Måndag 20.58

Vad vare jag sa? Jag är tillbaka.

Efter skolan idag som inte var mycket seriös men men, ja då tog jag i alla fall en "fika" med min bästa vän Jonna. Vi gick till gränden och köpte en nachos tallrik, ur gott! Vandrade sedan runt på stan i någon timme med henne och hade det lika bäst som vanligt med den bruden.
Älskar dig grymt mycket och det hoppas jag du vet!

Tog bussen hem vid 6 tiden och åt då med mor och far. Efter det leta jag lite kläder till Halloween partajet som är i helgen. Tror jag hittat vad jag ska ha på mig, men hinner väl ändra mig fler gånger!
Har nu suttit här i soffan i ungefär en timme men ska faktiskt ta och röra mig till gården för att möta upp Mattias nu och sedan har han fått äran att få hänga med att köpa avokado haha...
Kanske hinner med ett inlägg till sen, we'll see!beautiful!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar