26.10.10

Tisdag 09.16

Wihoooooo ny dag och dags att åka till skolan! Kalla mig sjuk men jag älskar skolan!!!! Duktig som jag är och även min grupp som ska spela in dans video så ska vi till skolan nu. Börjar egentligen halv 11 men vi måste få klart det!Svin kallt ute idag också, om någon undra , sitter på bussen nu men dog lite när jag vänta på den... Frost på rutan i hållplatsen också så fick ägna mig åt att skrapa den så jag visste när bussen kom. Haha normal! Nej men skriver väl senare eftersom jag har idrott första lektionen med afrodans så blir det inte fören först efter lunch !BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Min fina ruta som jag skrapade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar