27.10.10

Onsdag 22.51

Snabbt inlägg nura, sen sova! Något man måste göra här i livet, jobbigt nog... Närå!
Ska bli skönt att sova, ska bli ännu skönare att få helg och sooooooooooooova ut.

Jaja, efter skolan fick jag vänta på bussen i typ en halvtimme för bussarna hade problem idag.. Skrev jag om mitt fail imorse när jag skulle till bussen? Annars ska jag försöka komma ihåg att skriva det imorgon.
I alla fall kom hem sen och dega i soffan resten av eftermiddagen fram till dansen.
Tog bussen med min kära vän Elin och dansade loss på dansen. Älskar dans, ska börja dansa fler danser i vår, DÅ JÄVLAR!

Men nu har jag precis kollat ifatt Grey's Anatomy och nu ska jag skrapa en triss lott och se om jag har turen på min sida. Vann jag kommer det väl ett hej dundrande inlägg inom kort annars blir jag emo. Närå men ska avsluta dagen och sova strax så skriver imorgon !


Lite skoj bild tycker jag!
Photoshop kan utföra mirakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar