26.10.10

Tisdag 22.08

Asså vad lever vi i för land? Sitter och kollar på nyheterna och hör hur folk inom vården kallat en tant som ramlat för feta kossa, dragit en man i armen till sitt rum när han ramlade i trappen och massa annat. Herregud, man skäms ju.

Men till något mycket bättre och roligare, SJUKT JÄKLA GRYM FILM!!!! Så underbar film, skrattade högt som jag inte gjort på länge och grät floder stundtals. Verkligen en film alla MÅSTE se!!
Att jag gick med Jonna gjorde ju bara saken bättre, min absolut bästa vän. Är ingenting utan dig och vill alltid stå vid din sida och tänker fan i mig göra det, just so you know! Du blir inte av med mig så lätt!!
Ska snart gå och sova så jag orkar med morgondagen, skola sen dans på kvällen, skit najs! Skriver väl någon gång då I guess!

Mina framtida tatueringar, förhoppningsvis.
Lekte lite i photoshop, rolig grej det där!
(självklart ska de vara mycket bättre gjorda
och den till vänster var ju... hm.. FIN haha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar