27.10.10

Onsdag 11.15

Smått irriterad, fast ändå inte men typ neutral men lite irriterad. Skulle få se en dokumentär innan rasten som handlade om filmens historia. Riktigt jäkla bra var den! Intressant och liksom så att man verkligen engagera sig, men vet ni vad? Det var inte på riktigt. Hela filmen var påhittad och det fick vi veta efter, FY bubblan vad besviken jag blev. Så nu tänker man ju först att det var så det gick till fast det var det ju inte.. om ni förstår.

Har lunch snart, 33 minuter exakt. Gulasch äckel grejs något eller skaldjurs lasagne, man ba donken? Stor fundering på det.
Måste ju bara tillägga att jag har sjuk klass. Sitter och kollar på äckliga bilder och grejer och garvar sönder. Känner att jag smått tröttnat på att må illa haha...

Ska väl försöka jobba lite till på min filmanalys så den blir bra. Känns inte riktigt så men man kan ju alltid hoppas. Har förresten spanska prov i eftermiddag och jag kan inte ett piss. Inte pluggat, inte gjort det vi ska, INGENTING! Typ hej ta bort spanskan nu jag har inte motivationen kvar.
Vill ju ändå lära mig men vad är meningen? Lär spanjorerna prata engelska istället = GREAT!

Skriver senare!

Söt-bild på mig och Amandorna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar